dimecres, 1 de juny del 2011

DE GATS I GOSSOS!

TITULAR DE LA NOTÍCIA:

Gossos i gats abandonats a la recerca d'una nova família i una nova llar

Analitzem la notícia:

· per què l’has triat?

M'agraden els gossos, em fa pena que els abandonin...

· és una notícia bona o pel contrari dolenta?

Per una banda dolenta, la gent abandona els animals i també bona perquè hi ha persones que els adopten i poden tenir una nova família.

· en que t’afecta el que diu la notícia?

Em fa pena que els gossos estiguin abandonats.

· té conseqüències per les persones?

A vegades poden mossegar.

· passa a prop nostre o lluny?

Al meu barri també hi ha gossos abandonats

· quines emocions et desperta la notícia?

Em fa mal, m’agraden els animals.

· què has après d’aquesta notícia?

Que a vegades hi ha persones que volen solucionar els problemes que causen els que abandonen gossos


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada